Plezalni vodniček

Komisija za alpinizem
  Komisija za športno plezanje

PLANJAVA 2394m JV stena <<Nazaj

Smer poteka v dokaj navpični liniji in v spodnjem delu preseka Sobotno smer, tik pred izstopom na gredini pa se ji spet priključi. Poteka večinoma po odlični skali, nekatera lažja mesta pa so nekoliko krušljiva.

Dostop: Kot za Sobotno smer. Iz Kamniške Bistrice ali Jermance do Klina tam zaviješ na pot v Repov kot. Po njej mimo slapu in dalje dokler se dolina ne zapre. Stena je levo od poti in večino dostopa ni vidna. Od Jermance 2h iz doline še pol ure več. Možen je tudi dostop iz Korošice čez Srebrno sedlo.

Sestop: Od izstopa smeri desno navzgor čez skrotaste grape na pot, ki s Planjave pelje na Srebrno sedlo. Tam zaviješ desno na neoznačeni poti, ki pelje v Repov Kot. Po desni strani čez položne plati nazaj pod steno (40min, do Jermance še ura in pol, do Kamniške Bistrice dve.)

SONČEK
VI+/ V, 210m
Matej Prezelj, Tomaž Tišler
22. 7. 2001

Opis: Vstop v smer je 15m levo od začetka grape, ki omejuje steno na desni. Na trikoten razčlenjen podstavek stene se povzpneš po sredini (IV-,10m).
1.R: Malo gor in po prečnici v desno na neizrazit raz in po njem na travnato polico. Iz nje naravnost navzgor po travnatih luknjicah, ki so zarezane v monolitno skalo (uho, klin). Na udobni gredini si urediš varovališče. (VI-, 50m)
2.R: Nekoliko desno in naravnost čez navidez krušljiv previs poln bogatih oprimkov. Višje gori v svetu, ki omogoča plezanje kjerkoli, v smeri levo gor na travnato polico. (V-, IV, 50m).
3.R: Levo navzgor v žleb in pred njegovim koncem čez previs levo na raz. Po njem na polico pod veliko lopo. (IV, 30m).
4.R: Po polici desno pod previsi do plati. Navzgor in ob luski (star klin s prusikom) do manjše lope.Iz nje prestop desno na polico (VI+, 25m).
5.R: Čez strm skok navzgor po žlebu, ki ga prekinjajo manjši previsni skoki, tik pred koncem si na levi urediš varovanje (klin). (V-, 25m)
6.R: Naravnost tik levo ob sredini zajede čez krušljiv previs na gredino, kamor z leve pripeljeta smer Humar-Škarja in Sobotna (V-, 20m).
7.R: Po zajedi in levo na gredino. Od tam desno iz stene (25m, IV+).