Plezalni vodniček

Komisija za alpinizem
  Komisija za športno plezanje

VELIKA PONCA 2592m SZ stena <<Nazaj

Velika Ponca je najbolj značilna gora v grebenu med Široko pečjo in Špikom. V sredini stene je izraziti severni steber, v levo pa se lomi SV stena, ki je položnejša in krušljiva, v desno pa SZ stena, kjer je nekaj zanimivh smeri. Na splošno je področje okoli Ponc, veliko bolj priljubljeno pozimi, kjer je veliko možnosti za turno smučanje.

Dostop: Iz bivaka za Akom po poti mimo treh macesnov do pod stene 3h.
Sestop: Sestop pelje po lahkem pečevju v Veliko Dnino, po Kačjem jeziku pa vodi sestop pod steno.

SMER V ZAHODNEM DELU
V+/ V, 250m, 8h
Bine Mlač, Janez Gradišar
30. 6. 1967

Vstop je malo desno od kamina. Naravnost navzgor po krušljivi steni. Prečnica levo 7m na stojišče-mostič nad preduhom. Navzgor čez krušljiv previs na gruščnato poličko. Z nje čez kratek skok na gredino (stojišče v lopici). Levo 3m in po zajedi navzgor (mokro). Prečnica desno do kota, v tegu vrvi po poči navzdol in rahlo desno do rdečega zoba. Čezenj v navpično poč (krušljivo), na stojišče za rdečo lusko. Navzgor po počeh 2R. Prečka, okoli stebrička v moker kamin. 1R navzgor po njemu in nato po stolpiču navzgor in čez previsno poč v lažji svet.

Smer ima že nekaj ponovitev