Plezalni vodniček

V / IV, 250 m
Mitja Praprotnik, Ciril Močnik
Poleti 1982

Dostop: Od koče v Tamarju po poti na Jalovec, do velikega balvana ob poti, od tu na desno pod steno, pod vpadnico velikega kamina ali grape, ki je v zgornjem delu stene. 20 min.
Sestop: Desno po ruševju čez več grap do markantne grape in po njej navzdol čez skok do votline in potem po lovski stezi v dolino. 2h.

Po lažjih prehodih do prve police in po njej levo do konca in nato po razčlembah proti desni v dno kotla, oziroma v votlino v njegovem desnem delu. Iz votline razstežaj po zajedi in nato po ploščah naravnost navzgor proti kaminu in po njem v desno pod previs. Levo okoli njega in v dno zgornjega kamina - grape. Iz dna naravnost navzgor čez skok, za tem pa pod previs in nato prečnica desno (2m) ter navzgor v manjšo nišo. Od tu levo za manjšo lusko in še malo proti levi nato pa navzgor v grapo. Po grapi razstežaj in naravnost navzgor proti robu stene.
Potrebna oprema: 6 klinov in kakšen zatič srednje velikosti.

Skica smeri

KAČA
VII / VI+, 300m, 10h
Tadej Golob, Žiga Petrič
30.7.1994

1.P Janko Meglič in ...

Stena je oddaljena 40 min iz koče v Tamarju in je skoraj popolnoma navpična. Smer poteka po osrednji razčlembi v steni in vijuga med previsi in strehami ter v vrhnjem delu zavije proti levi. Skala je dobra, prehodi zanimivi, dostop in sestop piece of cake.