Plezalni vodniček

VII -, 250m, 8h
Bojan Počkar, Vanja Furlan
7. 7. 1989

Dostop: Po mulatieri na Kriške pode približno uro hoda, nato pa v mogočno grapo, ki jo mulatiera prečka nad kapelico. Ker je grapa zaradi velikih skokov neprehodna, se držiš njenega desnega roba, kjer slediš gamsjim prehodom (skozi okno) do lovske poti (stara žica). Po njej greš desno okoli roba čez travnato pobočje do rušnatega grebena in navzgor v grapo. Po grapi še pol ure (gladki pragovi - plezanje III) in po levi strani na podstavek pod steno.
Sestop: Sestop poteka po smeri Bodeča neža, kjer so urejeni spusti po vrvi (45, 40, 40, 45 in 30m) za kar je potrebna dvojna vrv.

Smer poteka v J steni Planje.Smer sledi lepim prehodom v ploščah nad Kozorogovo smerjo in jo na koncu preči in zavije desno od nje na rob stene. Smer je nastala kot poizkus preplezati steber desno od Zajede hrepenenja.
1.R. Po Ogledalu 35m.
2.R. Vodoravno desno čez ploščo, stojišče na vrhu zajede 15m.
3.R. Poševno desno navzgor čez prehode v ploščah 35m.
4.R. Naravnost navzgor in prečnica desno pod previsi na stojišče pod robom previsa 25m.
5.R. Naravnost navzgor v Zajedo hrepenenja in čez njo desno v ploščo 30m.
6.R. Navzgor po razčlembi in poševno desno na stojišče v Kozorogovi smeri.
7.R. Čeznjo desno v ploščo (2k) in desno od previsa navzgor.
8.R. Po lažjem svetu (III) na vrh 35m.

1.P Andrej Štremfelj, Marko Čar l. 1998

Skica smeri

DEKLIŠKA SMER
VI+ / V, 250m, 4h
Bojan Počkar, Aleš Bjelčevič, 20.8.1987

Dostop: Iz cestarske bajte ob cesti Trenta Vršič v Mlinarico in pod steno Planje desno po veliki grapi do vstopa v smer Obraz.
Sestop: Na vrh Planje in po poti na Kriške pode ali pa desno v škrbino med Planjo in Kanceljni in v amfiteater (dva spusta ob vrvi).

Smer poteka v S steni Planje in v spodnjem delu poteka po smeri Obraz, nekje na polovici pa po policah preči 3 raztežaje v desno v desni del stene.
Desno od začetka značilnih kaminov čez ploščo v preduh. Skozi in čez previs (V), ter levo čez plošče (VI+) in nazaj v drugi preduh. Po kaminu (k) in levo čez ploščo na poličko. Čez ploščo (VI) in naprej po položnih ploščah do zajede. Malo po njej in desno čez raz v kamin. Zopet levo po plošči, mimo previsa na levi in po ploščah na stojišče. Naprej v lažji svet še 20 min do vrha.
Potrebna oprema: Več navadnih klinov, kakšen metulj in dva profilca.
Smer še nima ponovitve.

Skica smeri

I CAN'T STOP BABY
VI -,150m,1.45h
Bojan Počkar, Vanja Furlan
8. 7. 1989

Smer poteka v desnem delu SZ stene (desno od Dekliške smeri) po razu, ki je podaljšek rdeče grape. Stena je precej izpostavljena in v dveh najtežjih razstežajih je varovanje težko nameščati.